Dashboardy dostosowane do użytkownika
Sukces programu VOC zależy od zaangażowania pracowników, którzy mają realny wpływ na projektowanie doświadczeń klientów. Wiemy, jak zapracowani są Twoi koledzy i jak łatwo można ich zniechęcić do nawet najbardziej przydatnego narzędzia, tworząc skomplikowany, nieintuicyjny interfejs.

Swobodny dostęp do konkretnych informacji
Każdą analizę w prosty sposób możesz ograniczyć do dowolnie zdefiniowanej grupy. Dzięki temu szybko dotrzesz do wyników placówki/ oddziału, sprawdzisz satysfakcję w segmentach klientów lub zorientusz się, jak zmienił się rozkład tematów skarg w ostatnim tygodniu.
Podejmuj interwencje, dopóki nie jest za późno
Gdy klient podzieli się bardzo negatywnym doświadczeniem, właściwa osoba w Twojej firmie otrzyma o tym niezwłocznie informację w formie wiadomości e-mail lub SMS. Podjęcie szybkiej i adekwatnej interwencji zwiększy szanse na utrzymanie klienta.

Zrozum, co stoi za liczbami
W naszym systemie znajdziesz intuicyjny panel z komentarzami zostawionymi przez klientów. Możesz je filtrować, wyszukiwać po słowach kluczowych, eksportować do Excela, a także dzielić się nimi z wybranymi użytkownikami w Twojej organizacji. My z kolei zakodujemy je do wspólnie ustalonych kategorii oraz określimy wydźwięk emocjonalny.
Pełna analityka
Oddajemy w ręce wybranych użytkowników narzędzie umożliwiające swobodną eksplorację danych. Oferujemy intuicyjną obsługę „przeciągnij i upuść”, dostęp do danych z innych źródeł (np. CRM), samodzielne definiowanie typu wykresu, eksport do PDF, Excel i PPT, i jeszcze kilka innych funkcji...

Twórz własne raporty, grupuj je i dziel się nimi z innymi użytkownikami
Osoby odpowiedzialne za sukces programu VOC stoją przed trudnym zadaniem: oprócz monitorowania wyników muszą często dbać o odpowiednie zaangażowanie całych struktur oraz egzekucję planów naprawczych. Deleguj zadania na konkretne osoby bądź stwórzcie roboczy zespół projektowy.