Elastyczne narzędzie klasy enterprise

Nasze oprogramowanie odpowiada na najbardziej wyrafinowane potrzeby użytkowników. Możesz mieć pewność, że Twoja strategia Customer Experience otrzyma odpowiednie wsparcie.

Dashboardy dostosowane do użytkownika

Sukces programu VOC zależy od zaangażowania pracowników, którzy mają realny wpływ na projektowanie doświadczeń klientów. Wiemy, jak zapracowani są Twoi koledzy i jak łatwo można ich zniechęcić do nawet najbardziej przydatnego narzędzia, tworząc skomplikowany, nieintuicyjny interfejs.

Swobodny dostęp do konkretnych informacji

Każdą analizę w prosty sposób możesz ograniczyć do dowolnie zdefiniowanej grupy. Dzięki temu szybko dotrzesz do wyników placówki/ oddziału, sprawdzisz satysfakcję w segmentach klientów lub zorientusz się, jak zmienił się rozkład tematów skarg w ostatnim tygodniu.

Podejmuj interwencje, dopóki nie jest za późno

Gdy klient podzieli się bardzo negatywnym doświadczeniem, właściwa osoba w Twojej firmie otrzyma o tym niezwłocznie informację w formie wiadomości e-mail lub SMS. Podjęcie szybkiej i adekwatnej interwencji zwiększy szanse na utrzymanie klienta.

Zrozum, co stoi za liczbami

W naszym systemie znajdziesz intuicyjny panel z komentarzami zostawionymi przez klientów. Możesz je filtrować, wyszukiwać po słowach kluczowych, eksportować do Excela, a także dzielić się nimi z wybranymi użytkownikami w Twojej organizacji. My z kolei zakodujemy je do wspólnie ustalonych kategorii oraz określimy wydźwięk emocjonalny.

Pełna analityka

Oddajemy w ręce wybranych użytkowników narzędzie umożliwiające swobodną eksplorację danych. Oferujemy intuicyjną obsługę „przeciągnij i upuść”, dostęp do danych z innych źródeł (np. CRM), samodzielne definiowanie typu wykresu, eksport do PDF, Excel i PPT, i jeszcze kilka innych funkcji...

Twórz własne raporty, grupuj je i dziel się nimi z innymi użytkownikami

Osoby odpowiedzialne za sukces programu VOC stoją przed trudnym zadaniem: oprócz monitorowania wyników muszą często dbać o odpowiednie zaangażowanie całych struktur oraz egzekucję planów naprawczych. Deleguj zadania na konkretne osoby bądź stwórzcie roboczy zespół projektowy.

Napisz do nas!