Badania 360°

Customer Experience dzieje się na styku dwóch wymiarów: firmy oraz klienta. Żeby efektywnie nim zarządzać, konieczne jest zrozumienie ich obu.

Głos pracowników

Czy pracownik rozpoczynający pracę dostaje na wstępie wszystko, co jest mu potrzebne, by ją dobrze wykonywać? Czy menadżer jest odpowiednio zmotywowany? A czy potrafi zmotywować innych? Jakie są powody odchodzenia ludzi z Twojej organizacji?

Dowiedz się więcej »

Głos klientów

Uruchom stały strumień feedbacku konsumenckiego, a nasze oprogramowanie pozwoli Ci skutecznie dystrybuować go wśród ludzi w Twojej organizacji. System domykania pętli (Close the Loop) da Ci możliwość szybkiego reagowania na sytuacje zagrażające Twojej relacji z klientem.

Dowiedz się więcej »

Audyt obsługi

Wyślij audytorów (mystery shopperów), by sprawdzili, z jaką obsługą spotykają się Twoi klienci w najważniejszych kanałach kontaktu. Szczegółowe wyniki pozwolą Ci podjąć precyzyjne działania poprawiające jakość ich doświadczeń .

Dowiedz się więcej »

Napisz do nas!