Głos pracowników
Czy pracownik rozpoczynający pracę dostaje na wstępie wszystko, co jest mu potrzebne, by ją dobrze wykonywać? Czy menadżer jest odpowiednio zmotywowany? A czy potrafi zmotywować innych? Jakie są powody odchodzenia ludzi z Twojej organizacji?
Dowiedz się więcej »
Głos klientów
Uruchom stały strumień feedbacku konsumenckiego, a nasze oprogramowanie pozwoli Ci skutecznie dystrybuować go wśród ludzi w Twojej organizacji. System domykania pętli (Close the Loop) da Ci możliwość szybkiego reagowania na sytuacje zagrażające Twojej relacji z klientem.
Dowiedz się więcej »Audyt obsługi
Wyślij audytorów (mystery shopperów), by sprawdzili, z jaką obsługą spotykają się Twoi klienci w najważniejszych kanałach kontaktu. Szczegółowe wyniki pozwolą Ci podjąć precyzyjne działania poprawiające jakość ich doświadczeń .
Dowiedz się więcej »