Obsługa klienta
Rozbijemy na czynniki pierwsze każdą sytuację kontaktu klienta z Twoją firmą. W ten sposób pomożemy Ci w optymalizacji procesów obsługowych oraz organizacji planów szkoleniowych dla załogi. W razie potrzeby przygotujemy plany naprawcze, które mogą być wdrożone na poziomie jednostki przez jej kierownika. Otrzymasz dostęp do systemu, który pozwoli Ci na bieżąco czuwać nad pracą z wynikami.

Rekomendacje
Jeżeli jesteś zainteresowany, w jaki sposób zewnętrzne kanały sprzedaży przedstawiają Twój produkt, wyślemy naszych tajemniczych klientów, by to sprawdzili. W efekcie otrzymasz opis narracji, jaka jest prezentowana klientom. Dowiesz się też, co sprzedawcy sądzą o konkurencyjnych produktach, obecnych w ich ofercie.
Procesy operacyjne
Możesz zweryfikować, jak w praktyce sprawdza się konkretny proces (wnioskowanie o kartę kredytową, złożenie reklamacji, zakup produktu online). Wnioski z badania pozwolą Ci wdrożyć konkretne rozwiązania, które poprawią jakość doświadczeń klientów.
