Rekrutacja
Proces rekrutacji to nie tylko wyławianie talentów i negocjowanie pensji. To także składanie obietnicy nowoprzyjętym pracownikom. To na tym etapie mówisz im, jaką firmą jesteście, jakie są Wasze wartości, zasady oraz oczekiwania. Wyniki badania pomogą Ci weryfikować, z jakim obrazem firmy kandydaci kończą spotkania rekrutacyjne.

Onboarding
Po kilku tygodniach nowy pracownik ma Ci bardzo dużo do powiedzenia. Czy został odpowiednio przygotowany i wdrożony? Czy wie, czego się od niego oczekuje i w jaki sposób się go rozlicza?
To jest czas, w którym osoba nie nabrała jeszcze wszystkich nawyków politycznej poprawności. Wykorzystaj to, by lepiej projektować procesy onboardingu.
Cykliczne badanie zaangażowania
Przekrojowe badanie opinii i postaw pracowniczych. Realizujemy je według naszej autorskiej metodologii opartej o Formułę 4+2 stworzoną w Harvard Business School.
Badanie pozwala spojrzeć na organizację oczami pracowników oraz zidentyfikować główne obszary wymagające poprawy.

Rozwój
Jednym z największych błędów w rekrutacji wewnętrznej jest stawianie na kierowniczych stanowiskach najlepszych pracowników, bez sprawdzenia, czy posiadają kompetencje menedżerskie… W ten sposób tracisz wybitnego pracownika, a nie zyskujesz kierownika.
Zapytaj osoby, które otrzymały awans, jak odnajdują się w nowych realiach. Być może Twoja firma musi poprawić jakość rekrutacji wewnętrznej lub zrewidować ścieżki rozwoju – tak by każdy pracownik robił to, w czym najlepiej się czuje.
Zmiana
Odchodzący pracownik jest szczególnie cennym źródłem wiedzy o Twojej organizacji. Odpowiednio zaaranżowany wywiad może przynieść wiele politycznie niepoprawnej treści… UWAGA: opcja tylko dla odważnych!
