Badania eksploracyjne
Rozmowy z pracownikami oraz klientami, etnografia, obserwacja w placówce… W pojęciu "eksploracja" mieszczą się wszystkie działania, które pomogą zrozumieć, czego oczekują od Ciebie klienci i jakie problemy napotykają podczas realizacji tych potrzeb.
W ten sposób budujemy mapę doświadczeń klientów, która pozwala dokładnie zdiagnozować wyzwania stojące przed Twoją firmą.

Badania strategiczne
Przekrojowe badania ilościowe pozwalające oszacować aktualny stan Twojej bazy klientów, zrozumieć główne bariery zaangażowania, zagrożenia oraz przewagi konkurencyjne. Dostarczamy klarownych rekomendacji kolejnych działań wraz z predykcją oczekiwanych efektów. W badaniach tych wspieramy się uznaną metodologią Wallet Allocation Rule® stworzoną przez zespół Keiningham, Aksoy, Williams & Buoye. Dzięki niej lepiej zrozumiesz, jakie działania poprawią Twój udział w portfelu klienta.
Badania transakcyjne
Badania transakcyjne dzieją się w niedługim czasie po konkretnym zdarzeniu – kontakcie klienta z Twoją firmą. W krótkiej ankiecie w precyzyjny sposób poznajemy doświadczenia, emocje i wrażenia klienta związane z tym wydarzeniem. Raportowanie w systemie online klasy enterprise zapewnia skuteczną dystrybucję i ułatwia egzekucję podejmowanych działań.
